Zakup i dostawę mebli biurowych dla Polskich Portów Lotniczych S. A.

  • Numer postępowania 186/ZO/N/TL/25
  • Typ postępowania Postępowanie wyłączone z PZP
  • Tryb udzielania zamówienia Zapytanie ofertowe otwarte

    Ogłoszenie

    Opis przedmiotu postępowania:
    Zakup i dostawę mebli biurowych dla Polskich Portów Lotniczych S. A. w podziale na zadania:
    Zadanie 1 – zakup i dostawa foteli biurowych
    Zadanie 2 – zakup i dostawa podnóżków – podkładki pod nogi;
    Zadanie 3 – zakup i dostawa lampek biurowych;
    Zadanie 4 – zakup i dostawa biurek i kontenerków
    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Szyfrowanie oferty:
    Nie
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2025-06-27 11:00 (Pozostało: Minął termin składania wniosków / ofert)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-06-27 11:00
    Publikacja w strefie publicznej:
    2025-06-18
    Termin zakończenia postępowania:
    --

    Dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-06-18 09:21 -
    icon Formularz ofertowy - zakup i dostawa mebli biurowych.docx 2025-06-18 09:21 96 KB
    icon Zapytanie ofertowe - zakup i dostawa mebli biurowych.pdf 2025-06-18 09:21 550 KB

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa
    https://cdn.thulium.com/apps/chat-widget/chat-loader.js?hash=ezamawiajacy-f1d454ed-142a-482f-80c1-becb7b017813